Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 24. maj 2010

Barnedåb

Denne weekend skulle min nevø døbes. Jeg skulle være gudmor og fadder, så det var jeg rigtig glad for. Samtidig har jeg hjulpet med at gøre klar bl.a. med at lave mad og så selvfølgelig kage...

Så da jeg kom hjem til min søster fredag aften havde hun en lille gave til mig.


Er den ikke fin?!

Hun har selv hæklet den muffin, der er i kufferten. Hun havde hæklet to og så har jeg fået den ene:
Er de ikke fine?! Det er den til højre jeg har fået.
I kan se de andre kreative ting hun laver her: snoretoppen
De andre ting i kufferten har selvfølgelig også noget med kage at gøre:


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com