Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 6. maj 2010

Kagemøde med de fynske kagenørder

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 11. marts 2010:

Der er nu ikke noget som at møde nogen med samme interesse som en selv.

Så i søndags var vi nogle stykker, der havde arrageneret at mødes hjemme hos mig til snak om alt hvad der havde med kager at gøre.

Fik også en masse fif mht pynt... Det var især min nye babysko udstikker, der skulle prøves af. Samtidig var der en af de andre, der var vildt god til at lave roser. Så selvom jeg egentlig er ret godt tilfreds med dem jeg ellers har lavet, fik vi alle et kursus, som helt klart var fedt at få med. Man kan jo altid blive bedre... ;)

Fik også lært at bruge mine funky letters linealer... Så det har jeg fået mod på igen. Havde ellers givet lidt op.

På trods af at det var sukkerholdige ting snakken handlede om, fik vi en super sund frokost... Alle havde taget lidt forskelligt med... Her var tærter, gulerødder, agurker, spinatsnegle, frokostmuffins osv... Super lækkert bord, som vi bare nød.

I det hele taget en super hyggelig dag, med nogle rigtig søde piger!

Opskrifter på spinatsnegle og frokostmuffins kommer i de næste indlæg... De smagte bare super godt!

Men skal I ikke lige se hvad jeg fik lavet?!











Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com