Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 16. maj 2010

Lyn muffins

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 9. januar 2010:


Så var jeg lige så heldig at blive inviteret på frokost hos min veninde... Spurgte om jeg skulle have noget med... "kun noget til theen bagefter hvis det er..."


Det betyder efterhånden kage i min verden... Da jeg har ligget med influenza siden 1. januar, har jeg ikke rigtigt fået bagt så meget... Så der blev kigget i fryseren og der fandt jeg lige lidt banan muffins og lidt blå RI... Lidt pynt har jeg også sørget for at gemme til sådanne tilfælde...

Share:

1 kommentar:

  1. Fedt at du laver dem blå. Det er ret sjældent, at man ser spiselige ting, som er blå, sys jeg.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com