Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 27. juni 2010

Friwekend og sommerhygge

Har haft en dejlig sommerweekend med manden min. Første weekend i meget lang tid uden planer.

Vi havde da nogle ting, vi havde snakket om skulle nås, fordi det er meget lang tid siden vi begge har været hjemme samtidig f.eks. når butikkerne har været åbne.

Vi mangler stadig fliser til "den nye væg" i køkkenet. De er svære at skaffe, da det åbenbart ikke er en farve, der er moderne. Så vi leder på livet løs.

Men dejligt at kunne gøre tingene lige som man vil.

Jeg har en del ideér og planer med huset, som selvfølgelig er af kreativ karakter, men da der hverken er tid og råd til det hele, går det noget langsomt med at få det ført ud i livet. Bl.a. har jeg villet male mit spejl sort i lang tid. Det har så fået første lag, men mangler stadig det sidste. Var ikke tilfreds med glansen i den maling jeg havde, så skal have købt mig noget andet:


Sidste år gik vi igang med at male vinduer, men da vi jo også havde bryllup og bryllupsrejse og vejret i Danmark ikke altid er helt pålideligt, blev det bare ikke rigtigt færdigt. Så vi syntes lige vi ville udnytte sommerweekenden og få malet lidt (er endnu ikke færdig, men er godt på vej. Vinduerne var mørkegrå, så det tar en del maling for at få det dækket.)


Mens manden min malede, fik jeg ordnet vores bed ude foran huset. Og der var da også lige et træ, der skulle skæres til. Det kunne Gismo vist godt li:

Ellers har vi nydt solen og været forbi mine forældres loppemarked idag. På vejen hjem kørte vi så lige forbi Svanninge Bakker og fik en Troldeis.

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com