Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 10. juni 2010

Lyd fra mig...

Er inde i en periode, hvor der sker rigtig meget i mit liv. Da jeg er revisorelev har vi på arbejdet en del at se til med årsregnskaberne, så der er masser af udfordringer for mig der. Samtidig er weekenderne fyldt godt op med masser af planer, så har ikke så meget "Bianca tid" i øjeblikket.

Nå jeg sådan har meget om ørerne, er jeg rigtig dårlig til at koble helt af. Derfor benytter jeg af mit eget lille trick - bøger! Her kan jeg forsvinde lidt væk fra alting og tænke på noget andet.

Lige nu er jeg ved at læse to bøger. En til når der ikke skal være den vilde spænding og en når jeg trænger til at bruge hovedet lidt mere:




Ellers bruger jeg en del tid på at spekulere over efteråret. Skal nemlig igang med uddannelsen igen, dvs. er jo i uddannelse, men skole og teori foregår om efteråret.

Men på min elev-del skal jeg rigtig meget i skole i efteråret, så der bliver ikke så meget tid på arbejdet. Samtidig blev jeg merkonom i februar og overvejer nu om jeg skal igang med speciale-delen til september.

Ja læser to uddannelser ved siden af jobbet, men var kommet igang med den videregående uddannelse på mit tidligere job, så syntes lige så godt jeg kunne fortsætte, da jeg også kan bruge den nu.

Men går jeg igang bliver der ikke ret meget "Bianca tid" eller for den sags skyld "kage-tid"... Så tænker og tænker...

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com