Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 22. juli 2010

Genbrugsjagt med Søs

De sidste par dage har Søs og jeg været på genbrugsjagt.

Det er blevet til denne skønne brødskærer, som jeg vil bruge til bogholder og så skal den stå fint og pynte i vores køkken. Den skal dog lige have lidt maling først. Skal bare lige bestemme mig for om den skal være hvid, lyseblå eller lysegrøn. I køkkenet har vi lysegrønne vægge og lyseblå typperware bøtter. Hvad farve synes du?


Ellers blev det til disse skønne kagedåser, som også skal pynte i vores køkken.
Er de ikke fine?!


Share:

2 kommentarer:

  1. Dåserne er rigtig fine, de skal nok pynte rigtig fint i køkkenet :-)
    Jeg tror at brødskæreren vil tage sig bedst ud i lyseblå.

    SvarSlet
  2. Fine fund :) Brødskæreren skal helt klart males enten lyseblå eller lysegrøn. Hvid er i hvert fald for kedeligt! Og når nu væggene er lysegrønne, så hælder jeg nok osse mest til den lyseblå :) Du må endelig huske at vise det færdige resultat frem :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com