Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 29. juli 2010

Genbrugsmarkederne

Nu havde jeg jo ellers en plan om at jeg ikke skulle se på mere genbrug, men min mor og søster fik da alligevel lokket mig med til Kerteminde, hvor Genrbugsmarkederne havde lejet hallen. Der var nogen rigtig fine ting, og er helt sikkert noget jeg skal afsted til igen.

Men men men - nu ved jeg jo at vi ikke er de enste her i blogland, der sådan er på genbrugsjagt indimellem.
Så jeg vil da lige gøre lidt reklame. Det koster 25 kr at komme ind, og det er bare nogen super fine ting de forskellige boder har med.

Du kan finde genbrugsmarkederne her:

15. august 2010: Faaborg Hallen, Sundvænget 8, 5600 Faaborg

26. september 2010: Sønderbro Kulturhus, Lindvigvej 4, 8700 Horsens

3. oktober 2010: Erritsø Hallen, Krogsagervej 42, 7000 Fredericia

17. oktober 2010: Skt. Jørgens Hallen, Danmarksgade 10, 5000 Odense C

24. oktober 2010: E.G.F.-Hallen, Haraldsgade 39-41, 6700 Esbjerg

31. okotber 2010: S.G. Hallen, Johs. Jørgensensvej 10, 5700 Svendborg

Åbent fra 10.00-16.00

Jeg skal i hvert fald et smut forbi Faaborg den 15. august og så må vi se hvad jeg ellers kan få tid til.
Share:

2 kommentarer:

  1. Mange tak for info :)
    Hvor kan jeg mon læse mere om markederne henne?
    Skriv gerne dit svar på min blog :)
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Hej Mia
    Svarer lige begge steder..
    Det var en flyer jeg fik dernede, så det ved jeg faktisk ikke.
    KH Bianca

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com