Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 10. juli 2010

Give away - opdatering

Ja så nåede jeg de 20 faste læsere. Dejligt at I vil følge mig her!

Havde dog ikke regnet med det ville gå så stærkt og er gået på sommerferie, hvilket betyder jeg ikke kommer i nærheden af noget, der bare ligner et posthus de næste 14 dage.

Så jeg vil lade min give away stå åben og trække to vindere den 24. juli!

Dvs. har du ikke deltaget endnu, kan du stadig nå det!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com