Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 25. juli 2010

Nobert

Er rigtig stolt af den kage jeg vil vise jer her. Det var kun den 7. kage jeg lavede og den lykkedes bare 100%. Samtidig er den lavet i mine bedsteforældres køkken, så det var ikke engang et sted, hvor jeg vidste hvor de forskellige ting lå.

Lidt fra den gamle blog, skrevet den 1. august 2009 (kagen er lavet i april 2009):

Så skulle min svoger konfirmeres, og da han interesserer sig lidt for rollespil, skulle der da laves en drage. Så fik jeg nemlig også brugt min nye bog!












Indhold:
Vaniliekage fordelt i 2 skåle, lagt sammen med chokoladesmørcreme.
Resten er modeleret i MMF
Share:

1 kommentar:

  1. Jeg elsker de sorte pletter. De er lige prikken over i'et.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com