Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 7. september 2010

Fødselsdag lige om hjørnet, men studierne fylder..

Uha det er ikke meget jeg får kigget herind. Tiden forsvinder for mig og jeg kan slet ikke tænke i kreative baner. Det er ligesom om det hele bare er forsvundet. Kan ens kreativitet blive væk?!

Jeg er på skole i øjeblikket, hvilket har givet en del læsning og opgaveskrivning, men synes nu ikke det er det, der er galt. Det er bare som om at jeg slet ikke ser idéerne nogen steder. Hmm...

Noget af min tid er dog gået med at re-installere min computer. Den er nemlig syg. Den har haft problemer med batteriet og nu kan den slet ikke finde det. Når vi nu var igang, kunne vi jo lige så godt lægge nyt styresystem ind. Men så går der altså lige lidt tiden inden min computer er tilbage, og føles som om den er helt min igen.

Studierne er der desværre heller ikke styr på. Skal til Herning med den ene uddannelse, men der er stadig rod i studie- og læseplan og vi startede semester den 1. sept. Så det går jeg også og prøver at få overblik over.

Men ellers har jeg snart fødselsdag. Så inden alt det her kreativitetsrod nåede jeg faktisk at være kreativ. Manden min har lige haft fødselsdag, så vi slår det sammen og holder kagebord for familierne og middag for vennerne. Så det var der lige undskyldningen for at lave disse:


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com