Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 10. september 2010

Give aways + weekend!

Så begynder hovedet at være ovenpå igen. Har stadig ikke rigtigt plads til kreativiteten, men nu er der da plads til studierne. Det betyder at jeg denne weekend skal have læst, læst og læst. For er ved at være lidt bagud, men da en stor del af det ene studie er selvstudie, må jeg bare give den en ekstra skalle denne weekend.

Men ellers har jeg manden hjemme denne weekend, så det er jo dejligt. Så må vi se hvad vi kan finde på. Denne uge har vi fået rykket rundt på møblerne i stuen, så der er blevet mere "plads". Vi har en meget lille stue, så den har virket lidt proppet, men vi synes omrykningen har hjulpet, så det bliver spændende at se hvad andre synes.

Men før jeg helt kan holde weekend skal jeg have kattene til dyrlæge. Igen har Gismo vist sig fra sin fotogene side, så vil da lige dele dette skønne billede med jer ("det er MIN sundhedsbog"):


 Ellers har jeg været så heldig at modtage nogle super skønne give aways i denne uge:

Hos Linda Eg har jeg vundet dette fine armbånd. Er det ikke bare flot?! Hun lovede at lave det i nogen rigtige fine efterårsfarver og det må man sige er lykkes. Så det er lagt frem til efterårsgarderoben.


og hos Coco & Co har jeg vundet udstyr til min hobby. Det glæder jeg mig helt sikkert til at bruge.


 
Share:

4 kommentarer:

  1. hvor er Gismo altså skøn... du må lige sende lidt billeder af omrykningen :)

    SvarSlet
  2. Sikke du er heldig med give aways, tillykke.
    God weekend og håber du finder plads til noget hyggeligt mellem studierne...

    SvarSlet
  3. Dejligt, du synes godt om armbåndet ;) Håber du får glæde af det! :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også selv ret begejstret :)
    Og ÆV, det er der da ikke meget ved, men der er jo altid næste år... eller Langeskov Marked i weekenden, hvis du bliver frisk til det? :) Elsker markeder... bare en skam jeg ikke har styr på hvornår der er nogle... :)

    God bedring i hvert fald :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com