Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 26. september 2010

Rastløs - opskrifter - kager - Ikea

Ja tror ovenstående ord dækker min weekend meget godt. Først og fremmest er jeg inde i en periode, hvor jeg slet ikke har kunnet tage mig sammen til noget som helst. Har været ramt en del af sygdom og samtidig er jeg vildt bagud med læsning på mit statistik fag i Herning. Er samtidig ekstremt rastløs, fordi min dårlige samvittighed over ikke at få lavet noget nager. Så jeg er nødt til at tage mig sammen. Derfor bliver der lagt en stram plan for det næste stykke tid, da jeg ellers synker helt hen.

Til min fødselsdag lavede jeg gulerodsmuffins med creme cheese frosting. Både opskriften på gulerodsmuffinsne og på creme cheese frostingen er lånt hos kagekonen.com. og du kan finde opskriften på gulerodsmuffins her og opskriften på creme cheese frosting her. Det en kombination, der helt sikkert kan anbefales!

Manden min har haft arbejdsweekend, så jeg var så heldig, at jeg igår kunne nyde min skønne veninde, Annes selskab til en gang kagehyggeri. Men hvad vi fik produceret kommer først senere på ugen...

Idag har manden hjulpet mine forældre med lidt arbejde på huset og imens smuttede mor og jeg i Ikea, hvor jeg fik denne skønne ting. Elsker jo the (hvilket der helt sikkert vil komme lidt flere indlæg om på et tidspunkt.) Men det eneste billede I får i denne omgang er af min nye ting, nemlig en super fin termokande, så jeg også kan få the med i skole.

Share:

1 kommentar:

  1. ER glad for at du er glad for din nye seje termokande :-) Så er det jo et godt køb jeg der har gjort :-)
    Knuser og tak for et par hyggelige timer.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com