Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 13. oktober 2010

Hverdagssyslerier

Jeg var på designer bazar i Odense i starten af måneden, og fandt nogen, synes jeg, super fede gummistøvler. Da jeg ikke har ejet et par i mange år, måtte jeg bare have dem med hjem. Så de blev prøvet og passede bare super fint. Men til min store ærgelse tjekkede jeg ikke, hvad ekspedienten pakkede ned, for kom hjem med to venstre støvler. Mega øv!


Manden min er igang med et projekt - Vi har nemlig en græsplæne, der er så ujævn, at jeg får ondt i anklerne af at gå på den. Samtidig er der mere ukrudt end der er græs. Eller dvs. det var der, for nu ser have sådan ud: (læg mærke til Gismo, der er lidt bange for fræseren, men alligevel nysgerrig nok til at ville være med)


Ellers har jeg travlt med at få styr på skolearbejdet ovenpå en længere periode med sygdom. Så jeg har taget en fridag imorgen, eller dvs. nok nærmere en hjemme-arbejdsdag. For skal nemlig læse, læse, læse og skrive afleveringsopgave. Så mit hoved er fyldt godt op for tiden, men mon ikke det bliver bedre, når sygdommen har forladt mig helt.

Her til sidst vil jeg lige flashe lidt billeder af Gismo. Mine katte er simpelthen tossede, hvilket jo kun er med til at gøre dagene sjovere:


Share:

2 kommentarer:

  1. Hmm...Hva sker der for den ekspedient, der ikke tjekker om der er en støvle til hver fod? Det er da temmelig komisk - men selvfølgelig også træls. Du må tilbage i butikken med dem.

    SvarSlet
  2. Ja det er godt nok irriterende... Kan nemlig ikke få dem byttet. Designer bazaren er nemlig kollektionsudvalg og ikke faste butikker. Det svarer til et kæmpe messeudvalg, med en masse små boder. Så det er bare ærgeligt.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com