Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 17. november 2010

Gaver og kageudstyr

Får ikke lavet så meget for tiden, da smerterne i nakken til tider er store og overskuddet er der ikke meget af.

Men i weekenden var jeg nede og besøge min søster, hvor jeg var så heldig, traditionen tro, at få et rensdyr til samlingen, og ikke bare et, men to. Det ene er nemlig fra min nevø. Samtidig fik jeg også lidt til mine kreative stunder, nemlig en fin lille limpistol. Den er bare super smart og lige hvad jeg kunne bruge.

Sådan så mine gaver ud. Læg især mærke til det hæklede rensdyr. Det har søs lavet til mig. Er det ikke bare flot?! - hendes blog kan ses her.



Ellers har jeg også fået shoppet lidt kageudstyr:


Netto havde disse i sidste uge.  



Og fik bestilt dette på nettet.

Så glæder mig allerede til at have overskuddet til at komme lidt igang igen. 

Share:

4 kommentarer:

  1. Dejligt det hele kunne bruges :)
    Har stadig ikke fået billederne fra fotografens kamera, så kan ikke vise rensdyret endnu tsk tsk :)

    SvarSlet
  2. Bianca - hvor har du bestilt engangs sprøjteposerne henne??

    SvarSlet
  3. Hej Heidi!
    Går det godt?
    Har du modtaget min give away?
    Jeg har bestilt dem her: http://www.deleukstetaartenshop.nl/
    Knus

    SvarSlet
  4. Hejsan vännen!
    Du har väl missat Bakbloggskartan som finns på min blogg,säg till om du vill vara med + var du bor!
    Kram Karin
    www.bagerskan.se

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com