Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 1. november 2010

Vinderne endelig fundet!

Så begynder det ellers at gå fremad med min nakke. Jeg har forstuvet leddene i min nakke, så har været/er plaget af smerter, da man jo ikke lige kan holde sådan en i ro.

Men nu har jeg da fået trukket nogle vindere. Det blev i bedste halloween stemning gjort i dette fine græskar:



Tusind tak til alle jer der har villet være med! Dejligt at der er nogen der kan lide det man laver.


Og vinderne er:



Det blev Heidi med Bendhøj blogger og Dianna med DiSign-Keramik. Tillykke til jer!

Send mig en mail med jeres adresser, så kommer der efterårskort til jer hurtigst muligt - skal nok skynde mig, da jeg jo godt kan se, at I skal have dem mens det endnu er efterår.
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com