Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 27. december 2010

Jul - Julehilsner - Julekort

Jeg vil først og fremmest skynde mig at ønske god bagjul til alle jer i blogland. Som I kan se har min blog været lidt stille her i juledagene, hvilket har været helt bevidst, da jeg ikke gad tage min computer med mig.

Jeg har nemlig været en af de mange, der ikke har anet om jeg kunne komme hjem til familien i år. Vi sad den 23. om aftenen og overvejede hvad vi skulle gøre. Det blev til beslutningen, at vi ville prøve at komme afsted den 24. om morgenen. Så op kl 6 den 24 og afsted. Det gik heldigvis fint, og vi nåede frem uden større problemer end en rejse, der selvfølgelig tog noget længere tid end den plejer.

Den 24.-25. var vi sneet inde hos svigerfamilien og måtte ud med sneskovlen for at hjælpe med at grave en bil fri. Heldigvis er det et sted med gode naboer, så der kom da en traktor og kørte foran os, så vi var sikre på at komme helt igennem.

Vi nåede da også på tværs af Lolland på trods af unødig udkørsel blev frarådet. Her var slet ingen problemer, da vi jo tog hovedvejene, så det var blot med at tilpasse ens kørsel efter forholdene.

Igår gik turen så igen hjem til fyn, og jeg må indrømme, at jeg er ved at være godt træt af sne. Var ikke nogen fan i forvejen og er det bestemt ikke nu. Jeg har det nu bedst, når der er over 20 grader og solen skinner.

Men inden alt det her, nåede jeg da også lige at få sendt julekort. Selve kortene lavede jeg faktisk allerede i sommers, da jeg jo godt vidste, at jeg ville få et travlt efterår. Jeg er selv rigtig glad for resultatet, så det vil jeg da lige flashe her:

Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com