Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 12. februar 2011

Nyder weekenden!

Så er jeg ved at være tilbage i mit vante tempo. Nyder at være sluppet næsten helt af med forkølelsen, så jeg kan begynde at få lidt overskud igen. Da jeg stadig kæmper med min ryg efter biluheldet i efteråret, er det skønt at der er kommet overskud til at træne igen. Det betyder at jeg træner næsten hver dag, da min ryg ellers låser, så jeg ikke kan bevæge mig særlig godt. - og med træning kommer overskud og godt humør, så det er jo skønt!

Samtidig begynder der at ske lidt i kalenderen, efter nogle måneder, der til tider har været lidt for lange... Så denne weekend skulle vi overraske svigermor, da hun fyldte rundt igår. Det gik super godt og hun havde intet gættet.

Idag tog vi et smut over grænsen, da vi havde overnattet dernede omkring. Jeg har netop fået trænet og om få timer skal vi hjem til nogle venner og spise. Så en skøn skøn weekend!

Ellers fik manden mig overtalt (hvilket nok ikke var så svært) til at købe billetter til Jeff Dunham. Vi ville gerne have set ham sidst han var i Danmark, men der havde mine bedsteforældre guldbryllup, så denne gang skal det være. Glæder mig allerede.

God weekend til alle jer ude i blogland!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com