Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 23. maj 2011

Lys forude

Sådan så det ud igår, da alle 3 eksemplarer af mit afgangsprojekt var printet. 3 x 135 sider inkl. bilag. Det bliver altså til en del.



Derfor måtte turen også forbi posthuset idag, så jeg kunne få fremskaffet passende emballage til forsendelse, samt en pakkelabel. Jeg forsøger mig nemlig med at sende den, da jeg derved slipper for turen til Herning før til den mundtlige eksamen.

Her til aften har jeg så fået læst korrektur på fagprøven, så den mangler bare at blive printet og afleveret fredag.

Så venter det mundtlige forsvar af begge opgaver forude, men mon ikke jeg også klarer det.

Share:

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor fedt. Jeg kan stadig huske den dag, hvor jeg afleverede mit kandidat projekt. Oh, hvilken fryd. Held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  2. Åh hvor dejligt. Jeg ser frem til et lignende indlæg på min blog den 15. august!

    SvarSlet
  3. Hej Bianca,

    ih, hvor dejligt! Der er nu ikke noget som at have en stor opgave klar til aflevering :o)

    Held og lykke til den mundtlige

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com