Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 3. juni 2011

Jeg har fået en award!

Det er Elin Emilie med bloggen Kys en Frø, der har været så sød at sende denne videre til mig. Takker mange gange!


Awarden skal gives videre til 5 bloggere, som har færre end 100 følgere, sådan at vi kan lade os inspirere af hinanden.

Reglerne er således:

1. Man skal linke til den man har fået awarden af.

2. Man skal sende awarden videre til 5 bloggere.

3. Man skal svare på 5 spørgsmål.


Jeg vil gerne sende awarden videre til:

Lene med bloggen Krea-mormor
Camilla med bloggen Coco & Co
Kristine med bloggen CookieCrumble
Camilla med bloggen Fru Millas Cupcakes
Frederikke med bloggen Danser i regnen

Spørgsmålene kan besvares således:


1. Hvorfor begyndte du er at blogge?

Jeg har tidligere haft en blog på mit eget domæne, som egentlig startede fordi jeg gerne ville vise mine kager frem og dele med andre kage nørder. Derefter er jeg bare blevet bidt af det.


2. Hvilken blogs følger du?

Kageblogs især, men også madblogs og stort set alt hvad der er kreativt.

3. Favoritfarver?

Blå og lyserød


4. Favoritfilm?

Pretty woman, The Holiday, The weddingdate, Sex and the city 1 og 2 – tøsefilm i det hele taget.

5 Hvilket land vil du besøge og hvorfor ?

USA fordi jeg gerne vil opleve den kultur vi hele tiden bombarderes med via fjernsynet på nært hold.
(skal snart afsted, så glæder mig helt vildt)
Share:

1 kommentar:

  1. Hej Bianca

    Tusind tak for awarded.

    Håber du får en rigtig god weekend.

    Camilla

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com