Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 2. juni 2011

Vundet give away

Jeg har simpelthen været så heldig at vinde Bittens give away. Desværre var jeg ikke hjemme, da posten kom forbi og da jeg de fleste dage har været hjemme efter posthuset lukketid gik der noget tid inden jeg fik den hentet. Men det lykkedes til sidst at få denne fine pakke hjem:


Instant Pina Colada the og sukkerhjerter. Mums. Glæder mig rigtig meget til at smage theen. Er stor the drikker, så det bliver sjovt at prøve noget helt nyt af.

Og så lige lidt reklame for min egen give away :D

Share:

4 kommentarer:

  1. Tillykke med præmien :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. kommer og smager :-) kram

    SvarSlet
  3. Godt at den kom frem til dig i god behold :)
    Håber theen smager lige så spændende, som man kunne forestille sig.

    SvarSlet
  4. Heldige dig :-)

    ....og tak fordi du kiggede forbi min blog. På den måde fandt jeg jo så din...og som den glade kagebager jeg selv er, glæder jeg mig nu til at følge dig :-)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com