Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 1. august 2011

Glukosesirup fra Dansukker - idéer til opskrifter søges

Så har vi ramt dansk jord og jeg slås virkelig med jetlag, hvilket jeg slet ikke havde forventet. Igår blev tiden brugt på at få set lidt familie og få tullet lidt rundt og pakke det sidste ud. Idag var det så på arbejde igen, men da jeg har været vågen siden kl 3 pga. jetlag har det godt nok været en lang dag. Så jeg satser på at få sovet godt i nat.

Idag er også dagen hvor jeg er færdig med praktik delen i min elevuddannelse, dvs. jeg nu kan pryde mig med titlen revisorassistent, dejligt.

Nå, men nu til min hobby. Inden jeg tog afsted til USA blev jeg kontaktet af DanSukker og spurgt om jeg ville prøve deres nye glukosesirup af. Jeg synes det er fantastisk at de kommer med dette produkt på markedet, da det er et produkt, der kun har været muligt at få fat i ved få forhandlere og da DanSukker rammer et større antal forhandlere håber jeg på at det blevet nemmere at få fingerene i. Min søster og jeg brugte lang tid på at lede efter det en lørdag i december, da vi havde en opskrift på flødekarameller, hvor man skulle bruge glukosesirup, men der var udsolgt det eneste sted hvor det blev forhandlet. Samtidig så lever emballagen op til DanSukkers andre produkter, så det er let genkendeligt, således at man ved hvad man har med at gøre.

Sammen med flasken fik jeg medsendt nogle idéer til opskrifter herunder en opskrift på is. Jeg er dog sikker på at I her i blogland har en masse idéer til opskrifter, jeg bare må prøve af. Så skriv endelig - gode idéer modtages med glæde!



Share:

6 kommentarer:

  1. øj ja de skumfiduser jeg lavede for lidt tid siden var skønne!! og is ja :) måske også flødeboller mener jeg jeg har set et sted.

    SvarSlet
  2. Jeg har en opskrift på skumfiduser på min blog. Karinakorsholm-blogspot.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med titlen! Jeg har desværre ingen idéer, mad er ikke min stærke side :P

    SvarSlet
  4. Lige et par hurtige bud - Du kan bruge det til
    - modelleringschokolade
    - Overtræksmarcipan

    Kh Susanne
    www.mitkageeventyr.blogspot.com

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com