Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 14. september 2011

Svendegave og idébog med personligt præg

Jeg har ikke tænkt mig at vise en masse af de skønne ting jeg har fået i forbindelse med at jeg er blevet udlært. Men lidt er jeg altså nødt til at vise frem.

Min søster har nemlig som altid været super kreativ. Jeg har nemlig fået nedenstående:


En af hendes flettede kurve, hvor der endda er chips papir fra en chipspose jeg havde med hjem fra USA og som kun kan købes derovre. Det er da sejt. I kurven lå en dvd med Mette Blomsterberg, cupcake servietter, Kusmi the og cupcake viskelædre. Så en god blanding lige i min ånd.

Ud over dette fik jeg en idébog, som hun selv har kreeret:



Det er et stof omslag hun har lavet og derefter lavet det fine stykke kage på forsiden. Indeni findes en fin lille lomme indeni til at gemme udklip og andet indtil de bliver sat fint i bogen.

Samtidig vil jeg lige vise jer min nye idébog sammen med en lommebog jeg var så heldig at få af mine gode venner, da de kom hjem fra ferie. Den holder ligesom søsters stilen med kagerne og derudover er det Tatty Teddy, som var temaet til vores bryllup og den ene temafarve var lilla.


Det er altså dejligt når der er nogen der tænker på en og laver noget/finder noget, der lige er i ens ånd.
Share:

1 kommentar:

  1. Eeejh Bianca. Sikke da en god idé. Er specielt helt vild med den taske m. personligt præg fra USA. Wauw, der kan man snakke om at modtage en gennemtænkt gave :)

    Stort tillykke med din titel som "udlært" :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com