Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 1. oktober 2011

Lidt skønt til hjemmet - vundne give aways

På trods af uheld med piskesmæld og deraf store smerter i nakken, har jeg simpelthen haft lidt held med mig alligevel. Har nemlig vundet 2 give aways, som passer super godt til min hobby.

Hos Else med bloggen By Fogt har jeg vundet disse fine kagedåser. Er helt vild med det lidt julede præg de har sammen med de skønne pastelfarver.



Et par dage før min fødselsdag var jeg så heldig at PiaMarianne med bloggen Cakeryblog trak mig til at vinde denne skønne bog, som jeg helt klart glæder mig til at kigge nærmere i:


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com