Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 15. november 2011

Give away med Menucard.dk

Jeg er blevet kontaktet af MenuCard.dk og de præsenterede sig så godt, at jeg fattede interesse og derfor gerne vil give to af mine læsere en chance for at vinde deres helt eget MenuCard. Hvis du ikke kender til MenuCard, præsenterer de sig selv således:


Den danske befolkning har ikke samme gå-ud kultur som mange andre europiske lande. I disse lande
er gå-ud kulturen præget af et blomstrende restaurationsliv, hvor restaurationerne har råd til at servere billigere mad. Maden kan serveres til en mere overkommelig pris, da der generelt er flere der spiser ude og derfor omsættes der naturligvis mere. Idéen bag MenuCard er at give befolkningen mulighed for at spise ude, på samme vilkår som i udlandet. Vi vil servere maden billigere, for at gøre et restaurantbesøg lettere tilgængelige, på den måde vil vi, i fællesskab med restauranterne, skabe et blomstrende restaurationsliv.

MenuCard har spisesteder tilknyttet i København, Århus og Odense.




Jeg synes ideén er rigtig god og har selv bestilt mig sådan et kort, da jeg som bosat i Odense synes det giver en fantastisk mulighed for at komme ud og opleve en side af byen, som man ellers ikke altid lige har råd til.

Du får nu her muligheden for at vinde dit helt eget MenuCard.

Jeg udlodder nemlig her 1 kort til 2 heldige læsere.

Du får lodder på følgende måde:

1 lod: Skriv din mening om brugervenligheden på siden i en kommentar her til indlægget.
2 lodder: Skriv hvad du synes om idéen bag kortet og om det var noget du kunne forestille sdig at benytte dig af.

For at deltage skal du altså kigge forbi deres fine hjemmeside: www.menucard.dk.

Vinderne trækkes den 5. december efter kl 16.00, så skynd dig at lægge dine lodder i puljen.

Kan du ikke vente til jeg trækker en vinder, har de lige nu et tilbud på kortet, således at du får det til 179 kr + fragt (normalpris 299 kr.) Gælder til og med 20. november.
Share:

11 kommentarer:

  1. Jeg synes hjemmesiden er nem at navigere i, men lidt kedelig. Jeg ville nok fjerne arkivdelen.
    Idéen er god, men jeg ved ikke om jeg ville købe et kort, hvis jeg skulle betale 300 kr for det. Så skulle der være flere af de bedre restauranter imellem. Elers er jeg fint tilfreds med at bruge downtowns tilbud, som virker mere tiltrækkende for mig. Måske fordi det er en enkelt restaurant, og man betaler ikke ekstra for at få rabat.

    SvarSlet
  2. Jeg synes hjemmesiden virker fin og pænt design. Søgefunktionen til restauranter fungerer godt. Jeg tror dog ikke at jeg selv ville købe et kort, da der, som jeg kan se, p.t. kun er to restauranter i min by - og ingen af dem er nogen jeg kender/bryder mig om. Jeg kommer selvfølgelig til Kbh. indimellem men nok ikke ofte nok til at det kunne betale sig. Dog siger man jo aldrig nej til gratis ting, og hvis jeg vandt det ville jeg da helt sikkert få det brugt :D

    SvarSlet
  3. Jeg synes umiddelbart det lyder smart, vil i hvert fald gerne afprøve..
    dog havde jeg en del problemer med at få videoen til at forsvinde, så jeg kunne se siden lige i starten, men da den først var væk, gik det fint med at kigge rundt derinde.
    Synes sidefanerne til at vælge hvad man vil læse om er gode og overskuelige :)
    2 lodder til mig :)
    KH Micha

    SvarSlet
  4. Jeg synes hjemmesiden virkede frisk og tiltalende- Dog irreterede introvideoen mig. Den kunne med fordel ligge under en fane eller under en sidebar. Ikke nødvendigt at den popper op som en anden irreterende reklame.

    Jeg ville ikke selv købe kortet, da jeg ikke så tit kommer til de byer, hvor kortet kan bruges. Hvis min by blev inkluderet i kortet, ville jeg kigge på hvilke restauranter der var med, og så ville jeg se om det var nogle af dem jeg oftest benytter, for så ville det helt sikkert godt kunne betale sig for mig at have et kort.

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    Jeg syntes siden er let og overskuelig , og det var hurtigt lige at gå ind og se hvilke steder i ens by der er tilmeldte..

    Syntes det er er en super ide, det gør det lettere for mange personer at tage ud og spise, uden man skal af med en formue. Jeg ved ikke om jeg selv ville købe et kort, da vores økonomi er lidt stram, og vi derfor ikke er ude og spise så tit, men det er da klart noget jeg vil overveje. Men jeg håber jo på at vinde et kort :-)

    SvarSlet
  6. Synes også den er overskuelig og brugervenlig, synes dog ikke der står så tydeligt at man skal betale for medlemsskab eller man bare kan nøjes med at købe gavekort.

    Umiddelbart synes jeg idéen virker fint, men da der ikke er nogen i Aalborg endnu, ville jeg ikke være interesseret i at købe et; jeg kommer dog af og til til Aarhus og København. Og der skulle også være lidt mere interessante restauranter. Synes også bedre om konceptet med downtown.dk da man ikke forpligter sig til noget, og kan købe efter behov.

    Derfor ville jeg da gerne vinde et kort med mine 2 lodder - måske bliver man overbevist om at det er det helt rette.

    SvarSlet
  7. Nu har jeg så fået snøvlet mig sammen til at prøve siden af.

    Jeg havde lidt problemer med at trykke frem og tilbage. Siden låste lidt - hvilket mine andre sider ikke gjorde så det var ikke internettet. Jeg ventede derfor et par dage og så var problemet væk - måske det bare var en opdatering eller har andre oplevet det samme?

    Men ellers syntes jeg godt om designet. Jeg kan godt lide det simple og søge funktionerne virkede også som de skulle. Første forstod jeg ikke alle tegnene, men så så jeg oversigten der kan forklare det for alle os dummies;)

    Kortet ville blive brugt i Århus så vi måske bare en gang i mellem kunne få en rigtig kæreste date. Vi er begge studerende og jeg går oveni sygemeldt uden mulighed for tilskud til min behandling - alt rabat ville derfor være kært velkommen da prisen for en kæreste date lidt skræmmer os væk.

    Jeg syntes selve ideen med kortet er super fin - havde noget lignende med mit tidligere arbejde - hvilket jeg brugte flittigt.


    håber jeg vinder med mine 2 lodder:)

    SvarSlet
  8. Deres hjemmeside er rigtig nem at benytte, det er let at navigere rundt.
    Jeg synes bare, at den er lidt ensformet, den kunne godt bruge noget mere energi:)
    Ellers virker den let og indbydende

    Det lyder som en rigtig god idé.
    Jeg kunne dog nemt komme til at savne lidt bedre spisesteder, samt også nogle stykker i andre byer.
    Jeg vil nok bare personligt overveje, om det var noget jeg ville bruge penge på, da der ikke er ret mange, der egentlig går på restaurant så tit.

    SvarSlet
  9. Meget flot, nem og overskuelig hjemmeside. Dog (måske er det bare mig, der ikke er så kvik) har jeg dog meget svært ved at finde ud af, hvad det egentlig koster - og det synes jeg klart er et minus. Jeg kan selvfølgelig se det her, så jeg ved det jo godt. ;) Og på baggrund af den pris og det kortet kan anvendes til, så kunne jeg helt klart godt forestille mig at investere i et kort. :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Hov, jeg deltager med to lodder, hvis du skulle være i tvivl. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes lige jeg ville dele denne gode nyhed med jer :)

      Man kan få et gratis MenuCard lige nu og indtil 10. januar.

      bare følg dette link og du slipper for at betale for kortet :)

      http://www.menucard.dk/gratis581

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com