Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 25. juli 2012

Blogger derudaf

Nu er jeg normalt ikke typen der har problemer med varmen overhovedet, men må indrømme at de ekstra kilo og belastningen en graviditet giver ikke harmonerer med det dejlige solskin vi oplever i disse dage.

Jeg er hævet totalt op og har ikke så meget følelse i fingrene, så det er temmelig begrænset hvor meget jeg orker mit køkken. Ikke fordi jeg har opgivet det helt, men alle de der småting, jeg egentlig gerne ville kigge nærmere på, må vente til temperaturen falder lidt igen.

Derfor valgte jeg mandag morgen at krybe i skjul og få skrevet lidt blogindlæg fra min familieferie på Djursland. Det er derfor også disse indlæg der vil komme løbende og jeg håber det kan give inspiration til andre, der skal holde ferie på de kanter.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com