Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 13. juli 2012

Giv kagen videre - give away

I min give away opfordrer jeg jo til at komme med idéer til min næste kage.

Jeg er simpelthen så glad for alle de idéer I kommer med og den inspiration det giver. Derfor har jeg valgt at lave et tema med disse idéer under etiketten Giv kagen videre

Det første indlæg er allerede skrevet og der bliver selvfølgelig henvist både til den af jer der har inspireret mig, samt de tanker der ligger bag den kage jeg får kreeret. 

Har du ikke allerede deltaget, kan du nå det endnu ved at trykke her. Her kan to heldige vindere vinde hvert sit fine cupcake sæt, simpelthen fordi det bare er nogle skønne og hyggelige små kager. 



Lige nu kan jeg afsløre, at jeg er ved at søge inspiration inden for kategorien Low-Carb, hvor jeg er faldet over denne bog, som helt sikkert må kunne give nogle input: 



Dernæst har jeg været så heldig at manden min, syntes jeg skulle have en ismaskine til min Kenwood i bryllupsgave (har også snakket meget om den). Den indgår allerede nu i en af mine idéer, simpelthen fordi jeg bare måtte prøve den af. 


Share:

2 kommentarer:

  1. Spændende - og især at du tør kaste dig over low carb :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen du har jo givet mig en udfordring. Den lader jeg ikke gå min næse forbi ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com