Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 8. juli 2012

Rengøring skal jo også klares når solen skinner

Når nu vejret er godt, så skal det da udnyttes. Så vores planer om at få styr på børneværelset blev rykket lidt, da vi egentlig også gerne ville have styr på forsiden af huset. Det har virkelig trængt længe, men når vi en sjælden gang begge har været hjemme uden planer for dagen, så har det været dårligt vejr.

Derfor hev manden højtryksspuleren frem og fik renset facaden på huset.


Imens gjorde jeg klar til at få vasket vinduerne. 


Sådan en højtryksspuler er nu smart, for mens jeg vaskede vinduer fortsatte manden med vores fliser og det kan virkelig ses.


Jeg fik også lov at prøve. (se venligst bort fra mit meget hævede ansigt. Jeg døjer virkelig meget med vand i kroppen pga. graviditeten)



Vi nåede da også lige et smut ud og handle. Da vi begge håber på godt vejr til Grøn Koncert, men jeg allerede nu har lidt problemer med at sidde på et tæppe. Eller det vil sige sidde kan jeg godt, men synes godt nok det er besværligt at komme op at stå igen.

Derfor har vi investeret i 2 stks af denne fine stol og dertil et lille bord, hvor bordpladen kan tages af, så jeg kan få mine ellers så hævede fødder op og ligge.


Senere er vi så heldige at få besøg til spisning og overnatning. Så mon ikke vi snart skal have tændt op i grillen.

Sikke en dejlig søndag!
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com