Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 19. oktober 2012

Efterårets skønne lyspunkter

Selvom efteråret vasler regn og rusk, så er det nu en skøn årstid. Efter at have nydt nogle dejlige timer i mine forældres sommerhus i forrige weekend, kom jeg til at tænke på alle de skønne ting som efteråret også byder på.


Derfor sætter jeg pris på efteråret:
- Jeg er efterårsbarn
- Min datter er også efterårsbarn
- Hygge med sterinlys
- Gåture i efterårsblæst mens solen skinner
- Æbler - jeg elsker at lave lækkerier med æbler i køkkenet og så er de altså så flotte at se på.
- Bladene der skifter farve

- og der er sikkert meget meget mere, som jeg ikke lige har tænkt på.

Hvad synes du efteråret byder på af skønne ting?
Share:

2 kommentarer:

  1. uha ja - jeg elsker det altså også. Både stearinlys, indehygge, en masse bageri i køkkenet, simreretter, varme jakker, hyggesokker, mørke og regnvåde eftermiddage, varm kakao og kold næse - ih ja. Jeg kunne blive ved :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt det ikke kun er mig :) Det er bare skønt nogle gange at skulle fokusere på alle de skønne lyspunkter. :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com