Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 3. oktober 2012

Shh... der læses ;)

Jeg har nemlig været så heldig at vinde den nye bog af Lisa Unger "Ophelia". Det er ikke en forfatter jeg tidligere har stiftet bekendskab med, men da jeg har vundet den via Sara Blædels facebook side, som du kan finde her, og hun anbefaler forfatteren har jeg høje forventninger.

Derfor vil der nok være lidt stille på bloggen, for mellem amning og putteri med lillepigen vil jeg hellige min tid til lidt hyggelæsning.


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com