Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 23. november 2012

Vind udstikkere fra udstikkere.dk

I anledning af at Fomina har haft deres danske hjemmeside; udsikkere.dk i et år, kan du her vinde 15 udstikkere efter eget valg.


I samarbejde med Formina udtrækker jeg nemlig en vinder af 15 valgfrie udstikkere fra udstikkere.dk

den 1. december

Jeg har sammen med min søster tidligere handlet ved udstikkere.dk, faktisk i december måned sidste år. De har en kanon kundeservice og kan varmt anbefales at handle ved. Du kan læse meget mere om vores oplevelse her. Så selvom du ikke vinder denne give away, synes jeg da du skal overveje at benytte dig af deres store udvalg af udstikkere. 



Måden du vinder på er ganske enkel: 
Kig forbi hjemmesiden udstikkere.dk og giv mig en tilbagemelding om hvad du synes om hjemmesiden og dens brugervenlighed. Skriv din mening i en kommentar til dette indlæg sammen med din mail adresse.

Det giver ikke flere lodder i konkurrencen at linke hertil, men det vil være super, hvis du vil være med til at dele denne skønne konkurrence og hjælpe mig med at glæde en heldig læser med en tidlig julegave.  
Share:

23 kommentarer:

  1. Jeg synes den er super nem at navigere rundt i.
    prinsessesuh@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er en rigtig god og brugervenlig hjemmeside. - Tænk at man kan få så mange forskellige udstiksforme

    SvarSlet
  3. Super fin hjemmeside, kan godt li de mange og overskuelige kategorier! Og så er udvalget der er drengemindet stort og indholdsrigt, er helt sikker på at mine 4 drenge gerne vil være med til at vælge hvis vi skulle være så heldige at vinde!

    SvarSlet
  4. Fin hjemmeside, havde dog forventet at alt stod på dansk, når nu det er en dansk hjemmeside. Der er dog flere udstikkere, som godt kunne høre hjemme under flere kategorier, men hvor de kun er under en, eks. Juletræ og julestjerne står begge under blomster og blade, men hører jo også hjemme under jul. Men det er bare min mening. Ellers en rigtig god side.

    SvarSlet
  5. Jeg er ret tilfreds med siden. Specielt elsker jeg at man kan se alle udstikkere på een gang, uden at skulle tage kategorierne en efter een :)
    Jeg ville da ønske at det var mig der vandt -sikke en småkage FEST vi kunne have, ungerne og jeg :)
    Hilsen Lene (lenegk@ofir.dk)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Rigtig nemt at finde rundt på siden. Der er mange fine udstikkere, og kan rigtig godt lide at have noget udstyr ikke alle andre har. Der var mange udstikkere der kunne friste mig.
    lindahenrik@webspeed.dk

    SvarSlet
  8. Super hjemmeside, nem at overskue og total brugervenlig.

    SvarSlet
  9. God og overskuelig hjemmeside, men undrer mig over at den ikke er på dansk, når det er .dk, også selvom det er svensk firma, især da teksten på bla "om os" er på fint dansk.

    Line

    SvarSlet
  10. uuuuuh al den inspiration til alle "former" for kiks og kager! Lækkert udvalg!

    SvarSlet
  11. Nem og overskuelig hjemmeside. Bestemt et besøg værd.. Ville være dejligt og vinde denne flotte giv away til min datter på 2 år..

    SvarSlet
  12. Rigtig nem og overskuelig hjemmeside. Det er super nemt at navigere rundt og det er let at finde det man skal bruge. Og så må jeg sige: Overkommelige priser!

    SvarSlet
  13. Fed side, nem at gå til, rigtig mange spændende ting , - lidt farlig *ss*

    SvarSlet
  14. Dejlig logisk og overskuelig side!

    SvarSlet
  15. Super fin side, godt farvevalg, skønne billeder, det er let at finde rundt - generelt fin og overskuelig :) Og fristende ;)

    Mvh Laila (lailaholdt@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. Super fin side.. Nem og overskuelig..

    Lone
    kagerbyenol@mail.dk

    SvarSlet
  17. fin hjemmeside, den er nem at bruge og overskue

    pedersen.tina@gmail.com

    mvh Tina

    SvarSlet
  18. Wauw det er da helt fantstisk, viste slet ikke at man kunne få SÅ mange forskellige, fantastisk..:) og fin og overskuelig hjemmeside...

    Mvh Camilla


    miqilla@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Umiddelbart en overskuelig side. Dejligt at alle produkterne har billede til - det betyder meget for oplevelsen.
    Jeg undre mig dog over blandingen af Svensk og Dansk - det ville være dejligt hvis det var gennemført (pt. er det et lidt besynderligt miks). Jeg forventer at sproget er dansk, når hjemmesiden slutter på .dk, selvom firmaet måske er svensk.
    Jeg kunne godt tænke mig mulighed for at vælge DKK pris, i stedet for SEK. Det er en lille ting, men det gør det nemmere for mig som kunde.

    Ellers fin side, med et rigtig godt udvalg af udstikkere.

    millarh @ gmail.com

    SvarSlet
  20. Sikke et udvalg! Siden er nem at finde rundt på, dog synes jeg at der mangler juletræer i julekategorien.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. En meget nem og overskuelig side, og med en masse fine udstikkere. Jeg har overvejet at anskaffe mig nogle her til julebagningen, så det er alletiders at jeg nu er blevet gjort opmærksom på den fine hjemmeside. Jeg synes dog det er lidt rodet atnoget af teksten er på svensk når det nu er en .dk hjemmeside.
    Kryder fingre for at jeg vinder, ellers må jeg nok ind og bruge nogle penge på siden :-)
    Ld@dolmerskov.dk

    SvarSlet
  22. Alletiders side, nem at finde ud af og meget overskuelig! Jeg kommer nok til at handle der på et tidspunkt, de har mange fede udstikkere.
    Annikahp@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg synes, den er overskuelig og nem, men det det undrede mig meget, at opskrifterne er på svensk. Jeg har ikke noget problem med at læse svensk, men det har andre måske, så det kunne måske være en idé at få dem oversat.
    K.h. Natascha

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com