Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 20. februar 2013

Tak for input!

I mit indlæg om Fastelavnsboller med Dr. Oetkers Bagestabile KageCreme spurgte jeg jer læsere, om det er normalt at der flyder så meget creme ud af bollerne.


Jeg fik nogle rigtig gode svar både her og på min mail. Dem vil jeg gerne sige tak for!

De vil helt sikkert blive gemt til næste gang jeg prøver mig med denne type boller. 

Jeg sætter virkelig pris på at I giver jer tid til at skrive. Både de små kommentarer, men også disse input som der virkelig er lagt et forklaringsarbejde i, så I kan hjælpe mig med at gøre det endnu bedre næste gang. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com