Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 12. marts 2013

Madplan uge 10 og 11

Nu er vi godt nok nået ind i uge 11, men derfor kommer madplanen for uge 10 nu alligevel her sammen med madplanen for uge 11.


Lige et lille billede af mine M&Ms macarons. Jeg var så heldig, at jeg vandt ugepræmien, så nu håber jeg på at vinde hovedpræmien. Der er dog en masse gode bud med i opløbet, så det bliver spændende at se om det lykkes.

Madplanen uge 10
Mandag: Tomat-tærte, rest fra fryseren
Tirsdag: Manden spiser ude, så et eller andet hurtigt og nemt til mig
Onsdag: Krydret kødsauce m/linser og ris
Torsdag: Rester fra onsdag
Fredag: Bøfsandwich
Lørdag: Lynstegt hamburgryg m/kål og æble
Søndag: Rester fra lørdag

Madplanen uge 11
Mandag: Hakkebøf med kartofler og ratatoulie
Tirsdag: Flødekartofler med hamburgryg og gulerødder
Onsdag: Rester fra tirsdag
Torsdag: Ærtesuppe, rest fra fryser
Fredag: Burgere med kødsovs
Lørdag: Ikke besluttet
Søndag: Ikke besluttet
Share:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de macarons da bare lidt for søde. Jeg har stadig til gode at bage sådan nogle, men kunne være jeg snart skulle tage mig sammen. Har en eller anden ide om, at jeg skal tænke : "hvor svært kan det være?" og så bare gå igang ;)

    Knus fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Anne. De blev også lige som de skulle og smagte skønt.
      Tror du har ret i det der "hvor svært kan det være?". Det er ofte det der bremser herhjemme.
      Knus

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com