Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 3. april 2013

Nicklas blev 1 år

For noget tid siden blev en af mine veninders søn 1 år. Det er jo stort at holde sin første fødselsdag, og derfor skulle han da også have kage. Nicklas er ret så glad for Mickeys Klubhus, så derfor måtte det være Mickey Mouse der kom på kagen.


Indhold:
- Bunde: Vanilje lagkagebunde
- Fyld: Hindbærmousse og limemousse
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: Renshaw fondant og RI

Det var noget af en udfordring at få lavet ham Mickey Mouse. Faktisk endte jeg med at lave 2 stks. Desværre har jeg ikke billede af den første. Han væltede og faldt på gulvet, da han skulle tørre. Så jeg måtte skynde mig og igang igen. Selvfølgelig synes jeg at den første var pænest, men det er nok ens egen kritik.


Share:

12 kommentarer:

  1. Den er altså bare så fin Bianca :D Tak for inspirationen! Elias er også vild med Mickys Klubhus, så mon ikke han skal have sådan en med til afslutning i dagplejen, når den tid kommer ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin! Jeg tror også som regel, at vi er vores egne værste kritikere, men jeg synes Mickey er skøn :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mon ikke det er sådan det er :) og tak :)

      Slet
  3. Åh, han er da sødte. Ham Mickey.
    Jeg kender det med ens egen kritiker. Man er nogen lidt for hård ved sig selv.

    VH Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man bliver bare aldrig helt tilfreds. ;)

      Slet
  4. Av for en flot kage. Kunne I naenne at spise den???

    SvarSlet
  5. :-) åh hvor jeg kender det med figurer der driller :-)

    Men han er da blevet sød ham mickey :-) jeg lavede kage med figur til igår og så fik jeg lavet en bøf da den skulle i køleskabet. Så hovedet bukkede. Heldigvis kunne det reddes. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh nej. Det er bare det der ikke må ske. Håber det hele gik til sidst :)

      Slet
    2. Hovedet var heldigvis ikke limet fast men sad med et par tandstikker, så jeg slap med skrækken

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com