Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 22. maj 2013

Turen gik til Fanø - pinseferie med familien

Denne weekend var det jo pinse og jeg var så heldig at skulle til Fanø med familien. Selvom vejret var et typisk dansk forårsvejr (dvs. ikke så meget sol, men meget blæst), havde vi en fantastisk tur.

Da jeg sidste sommer var på Djursland fortalte jeg lidt om alt det vi fik at se. For måske det lige netop var den type ferie en af jer læsere gik og drømte om. Samtidig er det jo fedt som blogger at dele ud af erfaringer og mindes nogle skønne oplevelser.

Fanø er en stor naturoplevelse, så allerede nu kan jeg opfordre alle der elsker flot natur og at komme ud i det blå, at kigge nærmere på øen.

Vores kamera løb desværre tør for strøm, så mens jeg får styr på billeder, vil jeg lige give et lille kig på øen.

Billedet er kreeret af min svoger, som er en super dygtig fotograf og som jeg gerne anbefaler til alle. Hans hjemmeside er at se her, hvor du også kan læse lidt om tankerne bag billedet.

Håber I derude også har haft en skøn pinse?!


Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com