Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

tirsdag den 4. juni 2013

Det gror og det gror

Lige inden weekenden var jeg lige et smut ude i haven og tage lidt billeder af fremgangen derude. Jeg er virkelig imponeret af mit højbed hvor pluksalaten og spinaten meget snart er spiseklar. Det går dog ikke så godt med mine hovedsalater. Jeg synes ikke rigtigt der sker noget.

Nu ca. en måned efter såning ser mit højbed således ud:


Mine jordbær viser også allerede tegn til små bær og det betyder altså sommer herhjemme, så det kunne ikke være mere perfekt.


Jeg når ingenting i haven, så kan ikke prale med en masse ellers. Det eneste jeg har gjort er at vande de dage hvor solen har stået højt og skinnet nok så fint på os.

Til vandingen har jeg været så heldig at få en regnvandstønde. Jeg var noget ked af at skulle bruge postevand, så skyndte mig at ønske mig en. Heldigvis havde min stedfar en stående, så den er nu kommet op herhjemme og allerede efter et par nætter med styrtregn var den fyldt. Så nu bliver min have vandet med vand fra tønden.

Får du nydt det gode sommervejr? Måske med noget have arbejde?

Jeg indrømmer gerne, at jeg fortsat har masser af ukrudt som egentlig burde ordnes, men tiden er der ikke, så jeg koncentrerer mig om det der SKAL gro, og så må det, der ikke burde gro i haven altså vente lidt. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com