Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 12. juli 2013

Buzzador - Storytel.dk

- jeg tester Storytel.dk #storyteldenmark #buzzador

Kender du Buzzador? -Det er en side hvor man kan tilmelde sig og derefter være heldig at få lov at teste nogen ting af, som selvfølgelig passer til de oplysninger man har givet. Jeg er ikke blevet udvalgt vildt mange gange, men synes de ting, jeg har fået lov at teste, har passet super godt til mig og det har været noget, som jeg synes har været interessant at prøve af. (skulle du få lyst at blive medlem af Buzzador, så skriv en kommentar med mail, så sender jeg et link til dig)

Denne gang er det Storytel.dk, der gerne ville have testere for deres hjemmeside. Storytel.dk er en hjemmeside hvor man kan lytte til lydbøger via sin mobiltelefon. Man kan hente dem, så de kan høres i en offline version, så det kræver ikke man har adgang til internet for at høre dem, hvilket helt klart er en fordel, da det ellers kan blive dyrt, hvis man f.eks. er i udlandet.

Man køber et abonnement på 99 kr. pr. måned og kan derefter lytte til lige så mange lydbøger man orker.


Da jeg skulle igang var min tanke: "Hvilken en af de millioner af bøger, som jeg har tænkt, jeg gerne vil læse skal jeg gå igang med" og vupti kunne jeg ingen titler huske overhovedet. Det løste Storytel.dk dog hurtigt og nemt for mig. På forsiden er der nemlig en liste over kommende bøger, toplisten, nyheder, populære titler, nyheder - krimi, personlige bogtips osv. Så der var masser at gå igang med.

Man kan også vælge at gå ind via kategorier og finde et emne. Eller simpelthen søge på den titel man er på udkig efter. Sitet er nemt og overskueligt, så det finder man hurtigt ud af.


Jeg er personligt stor fan af lydbøger og hørte faktisk en del i forvejen. Det er nemlig så smart at man kan være kreativ, mens man hører bøger. Det er da multitasking jeg kan gå ind for. Elsker nemlig bøger og elsker at være kreativ, så hvorfor ikke slå det sammen til et.

På den måde kan jeg lytte til en god krimi, mens jeg laver kage, laver mad eller måske til det lidt mere kedelige; rydder op og gør rent.

Jeg er fan - måske du også er det uden at vide det?!

Billederne er skærmprint fra deres hjemmeside. En super brugervenlig side, som giver et godt overblik. Samtidig synes jeg det er ret så smart, at man kan vælge en bog og læse lidt om den inden man hører den og endda prøvelytte til den. På den måde undgår man den der kedelige bog, som man kun ender med at høre færdigt fordi nu var man gået igang.

Har det fanget din interesse, så smut ind forbi Storytel.dk og meld dig ind. Husk det er 99 kr. om måneden, hvilket da er noget billigere end at købe dem. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com