Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 2. september 2013

1 års fødselsdag for prinsessen - udestuen bliver indviet

Prinsessen fylder 1 år i morgen og derfor blev der igår holdt fødselsdag i det lille hjem. Vi måtte dog reagere meget hurtigt, da vejrguderne slet ikke var med os.

Sådan skulle det have set ud, da gæsterne ankom til fødselsdag igår:


Det gjorde det også lige nok til at jeg kunne nå at tage billeder og gå en lille tur med min nevø.

Vi nåede kun lige retur og så var det ellers med at redde hvad der reddes kunne. Vejret havde desværre sin egen vilje og teltet skvattede sammen og tog en del af maden med. Heldigvis fik vi reddet det meste, men selve temaoplevelsen røg altså lidt med den ændring. Meget mere om det i et senere indlæg.

Derfor måtte sommerens byggeprojekt i brug (hvilket jeg vist også skylder et indlæg om). Jeg har ingen billeder af bordet efter det blev flyttet, men vi fik alt ind i vores udestue og selvom vi sad lidt tæt gik det fint.


Jeg bliver mere og mere glad for vi valgte at få bygget den udestue i år. 
Share:

2 kommentarer:

  1. Ejh nej nej :) Sikke en fin fest, og sikke en god idé! Jeg elsker den helt ekstremt gennemførte stil! Fedt at udestuen samtidig blev indviet ;) Og tillykke med den bette nøv ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Kristine. Er selv ret godt tilfreds med resultatet og ekstremt ked af at det gik så galt, men vejret er vi jo ikke herre over. :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com