Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 14. september 2013

En hård uge - snart på benene igen (forhåbentligt)

Puha jeg synes det har været en hård uge. Plejer nu ikke at skrive en masse ynk i indlæg, da denne blog er tiltænkt som afløb for alle mine kreative tanker og hvad der ellers falder mig ind, men har lige bruge for luft.

Det startede med at prinsessen og jeg var syge sidste weekend. Tager virkelig hatten af for enlige mødre, for var virkelig afhængig af manden, da han kom hjem fra arbejde lørdag. Jeg nåede kun at blive lidt frisk inden jeg skulle opereres i mit knæ tirsdag for 4. gang. Jeg var nervøs og bange, da jeg aldrig har prøvet lokalbedøvelse før og samtidig ikke anede hvad de ville finde.

Jeg kom til skade på en skitur med min efterskole, hvor der desværre slet ikke blev taget hånd om mig, men jeg istedet selv måtte sørge for at få pakket og komme med bussen hjem fra Norge med et knæ, jeg ikke kunne stå på. Sætter virkelig pris på de kammerater, der valgte at bære mig til bussen. Da jeg nåede hjem blev jeg akut opereret, da jeg stort set havde smadret alt i knæet.

Heldigvis kunne lægen i tirsdags konstatere at de foregående operationer holder og det var en ny skade, der lavede ballade. Jeg fik derfor strenge ordre om ikke at stødbelaste igen, dvs. ingen løb eller hoppen af nogen slags.

Min mor har i ugens løb hjulpet mig med prinsessen, men hun var sløj og der gik kun en enkelt dag så begyndte Amilia også at skrante. Det endte med en tur på sofaen for Amilia, mor og jeg med feber og forkølelse.

Jeg er SÅ træt af at være skidt, ked af at jeg ikke kan passe min datter og trænger virkelig til snart at kunne gå en tur.


Share:

4 kommentarer:

  1. Men vi klarede den da heldigvis, næsten hele dagen ;-)
    Og selv om vi var sløje så fik da hygget så godt vi kunne om Amilia.
    tak for lån af seng <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak for hjælpen. Det gik da, men synes godt nok det har været lidt af en omgang.

      Slet
  2. Masser af kram til jer alle! I er godt nok rigtig hårdt ramt nede hos jer - håber snart i kommer på højkant igen søde :)

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com