Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

fredag den 18. oktober 2013

25 % rabat på bObles i Magasin

Nu har jeg jo en rigtig tumleglad pige og derfor har begejstringen for bObles herhjemme været stor. Samlingen er allerede vokset og Amilia elsker at kravle rundt på dem og flytte dem rundt.

Det er dog ikke nye billeder jeg vil dele med jer, men istedet dette tip:

Magasin holder nemlig Super Bazar og derfor kan du få 25 % rabat på bObles. 

Tilbuddet gælder til og med den 20. oktober 2013, så måske det er nu du skal starte din samling eller måske udvide den der allerede er derhjemme.



Share:

2 kommentarer:

  1. Hej ven :)

    bObles mangler jeg ikke ligefrem, men til gengæld har jeg lavet fordej til de der honningkager du ved ;) Synes bare lige du skulle have en update, nu hvor jeg endelig har taget mig sammen til at lave dejen :D

    Knus fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fik jeg da lige dårlig samvittighed - ja jeg gjorde. Fluks var der lavet fordej :)
      Knus fra mig :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com