Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 4. november 2013

Must haves - mælkepulverdispenser - Philips AVENT

Jeg har været så heldig, at jeg har kunnet amme Amilia til hun var ca. 6 måneder. Indimellem har hun dog fået modermælkserstatning, hvis hun har været i en periode med stigende sult og jeg derfor ikke har haft nok mælk, eller hvis hun er blevet passet af andre end mig.

De fleste vil derfor synes det er lidt mærkeligt, at en af de produkter, som jeg har været særlig glad for er denne mælkepulverdispenser fra Philips AVENT.

Billede er lånt her


Grunden er dog ganske enkel. Da jeg indimellem ikke har haft mælk nok, og derfor har givet lidt modermælkserstatning som ekstra, har det været rart at have lidt med når jeg har været på farten.

Samtidig startede Amilia på mos og grød allerede da hun var 4 måneder og der var derfor også rart at have lidt af det med. Selvom hun som hovedregel har fået hjemmelavet mos eller grød, var det nu rart at have lidt købepulver når vi var et sted, hvor den hjemmelavede mos/grød ikke kunne komme i køleskabet.

Mæledispenseren har 3 rum og jeg kunne derfor have 2 forskellige slags grød-pulver med og et enkelt rum med modermælkserstatning. Så slap jeg for at have en masse bøtter med, men havde det istedet et samlet sted. Det eneste, jeg derudover skulle huske var sutteflaske, termokande med kogt vand og bøtter til den færdige grød samt en ske. Så tasken var hurtigt fyldt op alligevel.

Mælkedispenseren er BPA-fri og alle dele tåler opvaskemaskine. Samtidig kan inddelingen tages ud, så man kan have et stort rum når der er behov for dette. 
Share:

5 kommentarer:

  1. Sådan en kunne jeg godt se var smart, men der var det lidt for sent med barn nr 1. Og med barn nr.2 fik jeg bare aldrig købt den, men smart det ER den altså :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man vænner sig gerne til de ting, der lige er ved hånden. :)

      Slet
  2. Hehe jeg var ude og købe den til da vi fik Theresa og da jeg så kom hjem fandt jeg ud af, at jeg allerede havde sådan en tilsvarende fra Tupperware! Så nu har jeg to gode :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha. Det er da bare super typisk. Jeg gætter den fra tupperware ikke rigtigt havde været i brug ;)

      Slet
    2. Det er nemlig typisk! Min mor havde købt den fra Tupperware til mig til Elias's snacks når vi var på tur, så jeg tænkte faktisk slet ikke over, at den havde en anden funktion ;) Men nej den har ikke været brugt til andet end rosiner, havrefras og mandler :D

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com