Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

onsdag den 11. december 2013

11. december - Julens varme drikke - a cup of...


Dem der kender mig, ved at jeg blandt meget andet har en last der hedder varme drikke. Mere nøjagtigt the og kakao (kaffe har jeg ikke lært at drikke endnu) - samtidig elsker jeg fine dåser, så hylderne herhjemme er fyldt godt op. 

Øv kan se blitzen har drillet mig. Men mon ikke I kan fornemme mit lager alligevel. 

Dette er blot et lille udpluk af hvad der gemmer sig på hylderne, men det er nøje udvalgt. Det er nemlig alt hvad der hører til mit julelager. 

Forrest til venstre er det sirup, som er hentet hjem fra vores tur udaf Route 66. Den er mest til pynt. Derefter står Kusmis julethe, som de har lavet i samarbejde med Magasin. 

Derefter er det the fra Harrods, hvid chokolade fra Whittard og julethe fra Whittard. Alt er købt i London, som er min absolutte ynglingsby, når det kommer til jul. Harrods er fantastisk at gå rundt og kigge i og ikke mindst deres the-afdeling, kan jeg falde i svime over. 

Lidt billeder fra manden og min juletur i 2010 (puha det er ved at være længe siden)

Er der noget du bare skal have på hylderne for at det er rigtig jul?




Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com