Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 19. december 2013

19. december - De rigtige kravlenisser




Julen er jo traditionernes tid. Derfor er det herhjemme vigtigt, at det er de rigtige kravlenisser, der kommer op. Det hedder heller ikke noget om hvorvidt, der egentlig skal kravlenisser op, for det skal der.

Jeg har været så heldig, at få nogle af kravlenisserne med hjemmefra, og så har jeg købt nogen i samme stil. Så det er rigtig børnejul nostalgi. Det er bare ikke rigtig jul, uden de kravlenisser.

Hvordan har I det med kravlenisser derhjemme?






Share:

4 kommentarer:

  1. Det er bare en af de ting jeg savner fra mit barndomshjem, hvor der var sat kravlenisser i alle billedrammerne! Kravlenisser er for børn og jeg ELSKER dem... Gad vide, hvor man kan få sådan nogle fine nogle i dag???

    SvarSlet
    Svar
    1. Kravlenisser er nemlig lige til børnefantasien. SÅ skønt. Jeg har købt mine på qxl.dk. Måske du kan være heldig der :)

      Slet
  2. ej pinligt, mine kom slet ikke op i år... glemte det ups..

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com