Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 22. december 2013

22. december - Disney julefilm


For dem der kender mig, er det vist ingen hemmelighed, at jeg elsker alt hvad der har med Disney at gøre. Derfor er Disney også en vigtig del af julen og det fandt min mand ud af tidligt i vores forhold. Allerede første jul fik jeg en Disney julefilm og den bliver set hvert år.

Det er ikke billedet, der er noget galt med. 
Filmen til venstre, er en speciel edition og har noget effekt i forsiden. 

Amilia bliver selvfølgelig påvirket af mors Disney mani og da hun samtidig elsker sin Peter Plys, er den nye Disney julefilm selvfølgelig med Peter Plys og hans venner fra 100-meter skoven. 
Share:

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også disney og især alle deres julefilm. Jeg tror faktisk jeg har alle dem der kan købes i danmark, og jeg bliver aldrig træt af at gense dem.
    Glædelig jul :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glædelig jul til dig også :) Ja det er altså bare total hygge :)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com