Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

torsdag den 5. december 2013

Anbefaling af Helsebixen.dk

Sponsoreret indlæg

Jeg er blevet kontaktet af Helsebixen.dk, da de gerne vil have respons på brugen af deres hjemmeside. Først blev jeg lidt skræmt af deres egen beskrivelse af hjemmesiden, der lyder således: "Danmarks største udvalg af naturlægemidler og kosttilskud, helsekost, personlig pleje og homøpati", for hvad kunne de have der er interessant for en kagebager som mig.

Som nogen af jer måske har bemærket, har jeg haft et par opskrifter med glutenfrie kager. Dette med baggrund i at jeg har en kollega, der har glutenallergi og samtidig kan jeg fornemme, at der er en stigende efterspørgsel på mad og kager uden gluten. Derfor fangede mit blik straks deres bestsellers, hvoraf en del af disse var glutenfrie produkter.  

Jeg havde fået muligheden for at købe for ca. 200 kr. i shoppen og jeg endte ud med dette køb.


Rismel, FiberHUSK Glutenfrit bagemiddel, Glutenfrit bagepulver og så selvfølgelig lidt vaniliesukker fra Mill & Mortar til julens bagerier.

Som I kan se blev det en noget støvet blanding jeg fik ind af døren. Desværre er der gået hul på bagepulveret i transporten, så derfor er der pulver overalt i pakken.

Nu til hjemmesiden - jeg har faktisk allerede anbefalet den til min kollega, da der er et godt blandet udvalg og jeg synes det var rigtig svært at begrænse mig. Samtidig synes jeg priserne er rimelige og så kan jeg godt lide, at jeg kan samle alle specielprodukterne i et køb. Som det er nu, har jeg købt noget i helsekostforretninger, som det kan være svært at finde i ens område, og resten i større supermarkeder, da udvalget på produkter ofte er større her.

I tilknytning til hjemmesiden, har de også en blog med mange gode artikler. Især deres artikel om lækre glutenfrie småkager er værd at kigge nærmere på. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com