Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 11. januar 2014

Når noget går i arv

Min familie har været rigtig gode til at gemme mit børnetøj, så meget af det tøj Prinsesse Pilfinger går i, er noget jeg har haft på, da jeg var barn. Det er selvfølgelig ikke topmorderne, men jeg elsker når hun har det på, især fordi meget af det er hjemmestrikket eller syet af andre i familien.

Der er dog noget, der er ældre end andet. 


Denne kjole havde prinsessen på til sin fætters barnedåb i slutningen af november og den er bare SÅ fin. Den har været min mormors. Det er hendes mor, der har strikket den til hende, så det er Amilias tipoldemor, der står bag og den første der har haft den på var hendes oldemor. Det er da ren nostalgi. Min mor har båret den, men den kom hverken på min søster eller jeg, da vi er enæggede tvillinger og der jo kun var en kjole. 

Det er en rigtig retro kjole og den fik masser af skønne kommentarer med på vejen. Amilia følte sig rigtigt som en prinsesse og begyndte faktisk at dreje rundt, når vi kiggede på hende. Hvor hun har lært det ved jeg dog ikke lige. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com