Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 10. februar 2014

Cheez Dippers Fuldkorn fra Den Leeende Ko

- dette indlæg er sponsoreret, men meningerne er helt mine egne!

Vi har været så heldige at få lov at smagsteste de nye Cheez Dippers Fuldkorn. Selv er jeg ret stor fan af de oprindelige Cheez Dippers, så at der bliver tilføjet fuldkorn til lød for mig som en god måde, at få lidt mere gods i en hurtig snack.


Da vi spiser meget sen aftensmad herhjemme, for at manden min også kan spise med, er alle nye muligheder i snack kategorien velkomne. Det er virkelig ikke hver dag, jeg har energien til først at lave lidt lækker snack til prinsessen for bagefter at skulle stå i køkkenet med aftenmaden, mens hun oveni tigger smagsprøver.

Hun er heldigvis en pige, der godt tør prøve nye ting - altså når hun gider. Jeg var derfor noget spændt på at se hendes reaktion på disse små skønne pakker. Det første hun gjorde var så at stikke fingeren ned i osten og kigge op på mig med det der "skal jeg virkelig spise det" udtryk. Kiksene kom derfor ud af pakken og de forsvandt hurtigt. Jeg må derfor konstatere at hun ikke lige er ejeren af tålmodighed til at dyppe kiksene i osten, men mon ikke det kommer når hun får smag for resten. Hun plejer i hvert fald at elske Den Leende Ko på brød.

Moderen er i hvert fald solgt. Jeg synes de smager rigtig godt, så her må prinsessen dele med mig.


I det medsendte materiale stod der noget om nogle bogstaver, der var gemt på folien til bogstavleg. Den forstod jeg ikke lige i første omgang, men kan da godt se der står et bogstav på folien. Hvordan disse bogstaver skulle bruges fandt jeg dog hurtigt ud af på denleendeko.dk. Så har du et barn i den bogstavglade alder, så er det da ret smart, at pakkerne opfordrer til leg på denne måde. Jeg er sikker på der kan gå lidt samlermani i det, så mon ikke der bliver plaget om køb af flere pakker. 


Indpakningen har også fået nyt tvist. Der er små søde billeder ovenpå hver pakke, hvilket jeg synes er en ret fin detalje. Samtidig har kiksene små fjollede ansigter, som nok skal hitte hos de lidt større børn.

Jeg er i hvert fald sikker på at der nok skal komme flere pakker på køl herhjemme med tiden. 
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com