Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

søndag den 2. februar 2014

Mommy blogger?! - Andre på Fyn og omegn?

I forbindelse med opdatering af min blog og ikke mindst fanen "Hvem er jeg?" nåede jeg frem til at bloggen ud over den mad- og kagedel som navnet ligger op til også har fået et andet fokus. Det i takt med at prinsessen herhjemme bliver ældre, kommer hun også mere og mere til udtryk i mit liv og derfor også mine blogindlæg. 

Jeg følger allerede en del Mommy bloggere (hvis man kan bruge det udtryk), men jeg har indtrykket af, at de fleste er bosat omkring Århus, Aalborg og København. 

Mit spørgsmål er derfor - er vi andre derude? 

Selvom jeg bor i Odense og derfor har nogenlunde lige langt til alt, kan det netop være svært at skulle køre langt med en lille tumling på knap 1½ år for at mødes med andre. Tanken bag dette indlæg er nemlig, at jeg synes det kunne være interessant at mødes med bloggere, som står i samme livssituation. 

Så derfor - Er du blogger og har børn, som ikke nødvendigvis fylder al tiden på bloggen, men er en naturlig del af dig og det at blogge, så kom frit frem. 



Billede er lånt her


Share:

3 kommentarer:

  1. Det lyder da spændende, er også nysgerrif, for jeg kender heller ikke til så mange fynske bloggere :) Jeg forudser også, at prinsessen herhjemme kommer til at fylde mere på bloggen :)

    SvarSlet
  2. Det lyder da spændende, er også nysgerrif, for jeg kender heller ikke til så mange fynske bloggere :) Jeg forudser også, at prinsessen herhjemme kommer til at fylde mere på bloggen :)

    SvarSlet
  3. Faldt lige over dette "gamle" indlæg. Jeg er også fynsk blogger bosat i Odense. Faktisk tror jeg vi bor i samme område, da jeg har set dig til mødregruppe i kirken;-)

    Jeg startede som modeblogger, men er nu livsstilsblogger. Jeg har en søn på 1 år og en datter på 2 år, så der er helt naturligt stor fokus på dem også.

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com