Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

lørdag den 8. februar 2014

Vi tæller ned til sol og varme - når sygdommen viser tænder

Herhjemme tæller vi ned til sol og varme. Til skønne stunder med prinsessen og glade smil. Vi trænger til at få varmet kroppene igennem og mærke at der findes andet en snot og sygdom.

Desværre får vi ikke råd til en udenlandsrejse i år, så derfor nyder jeg billederne fra prinsessens første rejse i sommer.


Januar har været en rigtig hård måned at komme igennem. Prinsessen har haft både mellemørebetændelse og lungebetændelse, som endte med halsbetændelse og influenza hos mig. Dertil har manden min hostet i snart 14 dage, så nu skal vi se om pencillin kan gøre noget for ham. Jeg har været forkølet i snart 3 uger! Det troede jeg rent faktisk ikke at man kunne, men ligner og føler mig virkelig som noget der er løgn.

Heldigvis viste mine infektionstal i fredags at tallene er ved at gå den rigtige vej. Så nu krydser vi alt for, at vi snart kan komme helt ovenpå.

Efter sådan en gang sygdom hvor alt herhjemme har været sat på stand by skal februar vist bruges på at vi finder hinanden og vores hverdag igen. Vi trænger alle til ro og stabilitet. Det kommer desværre nok til at gå lidt ud over bloggen. Som jeg tidligere har fortalt, benytter jeg mig rigtig meget af planlægningsværktøjet her på bloggen, men efter 3 uger på langs er jeg ved at løbe tør for indlæg og ting at skrive om. Så bær over med mig. Vi skal lige helt ovenpå igen.


Share:

1 kommentar:

  1. Din datter og faderen til hende, må komme før os. Ta' du bare din tid.

    VH Hanne/KunstnerKram

    SvarSlet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com