Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 21. juli 2014

I'm alive - nok mest på instagram.

Stilhed, stilhed, stilhed - Som de fleste andre er der sommer her på bloggen. Selvom jeg havde masser af idéer og planer for bloggen er alt gået helt i stå. Jeg skal nok komme stærkt tilbage.

Imens har jeg dog lært mig fænomenet Instagram at kende. Her er sker der lidt, så hvis du vil vide lidt mere om hvad jeg går og bruger tiden på, kan det anbefales at kigge der forbi. Jeg hedder selvfølgelig Biancaskageverden derinde.

Lidt vil jeg dog løfte sløret for. Jeg er meget hårdt ramt af bækkenløsning og har derfor mange smerter. Det sætter sine naturlige begrænsninger fysisk, men bestemt også på alle mine idéer.

Trolden har ferie, så rigtig meget af tiden bruges sammen med hende. (se venligst bort fra mit ekstremt hævede ansigt. En af glæderne ved at være gravid om sommeren er, at jeg har vildt meget vand i kroppen.)



Imens er manden sat i arbejde - Eller sådan så det ud for omkring 14 dage siden. Hans ferie er nemlig slut, så der er heldigvis sket en del siden dette billede blev taget.


Når Trolden sover og jeg har energi til det, sidder jeg midt i støv og byggerod og mindes vores fantastiske rejse til USA for 3 år siden. Jeg er nemlig igang med en fotobog, som jeg satser på at være færdig med nogenlunde samtidig med vores rejse sluttede for 3 år siden. Jeg tager det nemlig en dag ad gangen og får på den måde drømt mig 3 år tilbage, uden at jeg bliver alt for fyldt af minderne.


Jeg håber du nyder sommeren og vil kigge forbi når jeg er tilbage på min pind. God sommer!
Share:

2 kommentarer:

  1. Jeg nyder i hvert fald dine rejseminder via IG - vi har jo en fælles passion for det der land, der ligger på den anden side af dammen ;)

    Krams...

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre søde Anne. Du kan jo også snuse med på min usa blog hvis du lyster. Jeg drømmer i hvert fald om dette store land lige på den anden side ;)

      Slet

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com