Hjemme hos os: Madlavning, Bagetid, Brød og kager, Kreative påfund og Familietid. Velkommen.

mandag den 27. april 2015

Dåbskage

I påsken var vi så heldige at være inviteret med til lille Paws barnedåb. Det er min venindes lille søn og han er noget så sød. Derfor var jeg også meget beæret, da de spurgte om jeg ville lave dåbskagen.

Med 2 små hjemme kræver det lidt planlægning, så det er ikke så mange kager jeg når, men den her blev lige sat på som en af påskens planer. Vi havde valgt at blive hjemme i år, da manden min skulle arbejde om lørdagen, så det passede perfekt.

Designet var valgt på forhånd, så jeg fik lov at lave lidt lækkert uden at skulle tænke alt for meget. Det kan altså også være et plus indimellem. Paw blev til den lille families egen lille julegave, så designet giver egentlig sig selv.


Indhold: 
- Kage: Lagkagebunde
- Indhold: Hvid toblerone mousse og hindbærmousse
- Smørcreme: IMBC
- Overtræk og pynt: Renshaw fondant og Wilton fondant
Share:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Popular Posts

Categories

Unordered List

Follow on Bloglovin

Text Widget

Blog Archive

Leveret af Blogger.

Faste læsere

Labels

Søg i denne blog

Blogroll

About

Flickr

BTemplates.com

Copyright © Biancas Kageverden | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com